mezhep catismasi

sonu hiç de iyi olmamakla birlikte yapanlar boldur...

danistayin katsayi kararini adaletsiz bulan alevi

<bkz: kafasında mezhepden başka bir şey kalmamış boş zihniyet>
<bkz: ya bi siktir git>
<bkz: bi siktir git sonra don gel bi daha siktir git> hatta gelme ne bileyim fetto abinin yanına git bir şey yap ...

50 yasindaki komsunun her sabah banyo yapmasi

<bkz: mature fantezisi olanların röntgen merakı >
size ne lan alla alla ...

din fasizanligi

kendi içinde çeşitli başlıklar altında incelenebilir.
öncelikli din faşizanlığı genel anlamda yapılan hıristiyan, musevi , müslüman tarzında olanıdır...
kendi menfaatleri doğrultusunda kullandıkları dini kurumların gücüne güç katmak için yıllar boyu süregelen savaşların çoğunun temelinde bu yatar.
çoğunlukla ülkeler arasında görülmektedir ve sonuçları haçlı seferleri ve cihadlarla görülmüştür ki boktur.
bir diğer husus ise dinlerin içindeki çatışmalardır. mezhep kavgalarıdır.
katolik , protestan , ortodoks , sunni , alevi vs...
bunlar ülke içinde yapılan faşizanlıklar olduğu için sonuçları biraz daha iç karartıcıdır. ülkeyi savaşsız kaybettirmeye kadar gider.
ülke içindeki yurttaşları birbirine düşürmekten öte değildir.
dış kaynakların da işine gelir ırkla yapamazlarsa dinle yaparlar ama yaparlar bir şekilde içten çalkalamayı.
ülkemdeki cahil zihniyet de ( ki cahil az kalıyor ne küfürler geliyor aklıma ) hükümetin de desteğiyle ( ki hükümet de amerikan güdümüyle ) mağduriyet ve ayrım dalgasını bu yoldan götürmeye çalışmaktadır.
tehlikelidir.
boştur ve hiçtir.

danistay uyelerinin yuzde sekseninin alevi olmasi

imam hatiplere kıyağını geçmeyince ( malum arka bahçeleri ) yine bok atılmaya başlanan kuruma atılabilecek en abes bok.
unutmadan bir şeyle ne kadar uğraşırsanız elinize yüzünüze bulaşma ihtimali o kadar artar. dikkat edin de bok atayım derken ağzınıza kaçmasın...

hukumeti savunmak icin alevilere giydirmek

şakşakçı zihniyet mağduriyet edebiyatının bokunu çıkardı ... alevi değilim bazı gerzekler sayesinde din konusunda tereddütlerim var aslında ama ulan bari burdan bok atmayın sunnilere saydırmak? otel yakarsınız lan adam öldürürsünüz öyle bir şey olsa...
saçmalamayın çekin gidin diyesim gelen bir olay...

danistay uyelerinin yuzde sekseninin alevi olmasi

nedense işlerine gelmeyince siyasidir diyen hükümet yandaşları ( yalakaları vs... ) silivrideki tarafsız (!) yargıdan bahsetmezler.
ulan birazcık hak hukuk sahibi adam kalmış onlara bok atmayın bari...

hukumeti savunmak icin alevilere giydirmek

artık bokunu çıkarmıştır fotosentez bile yapamaz hale gelmiştir nerden ülkeyi bölsem diye düşünmekten , akp şakşakçılığından kafası sulanmıştır.
kısacası boku yemiştir haberi yoktur.
tehlikelidir de bunlar ... din mezhep falan derken bir zamanlar kör testereyle kubilay'ı şehit eden zihniyetin uzantısıdır.
bir gün kökleri kurur ama dur bakalım.

siyaset yapilan sozluk

kafasını amla yarrakla sikiş sokuşla bozan zihniyetin apolitik yapısının isyanı.
bu arada siyaset yapılamayan sözlük desek daha doğru olur sanki? <bkz: yeni yetme>

danistay uyelerinin yuzde sekseninin alevi olmasi

<bkz: meclisin yüzde 50 sinin tarikatçı olması> arttırılabilir tabi...
nereye bok atacağınızı nereden vuracağınızı şaşırdınız be ... alevi veya sünni veya dinsiz size ne lan diyesim geliyor ama doğru dinle kafayı bozan dinle ticaret yapan bir zihniyet söz konusu.
ha bir de mağduriyet edebiyatı...
ne oldu totoşlar imam hatiplere kıyak geçilmeyince tespitlere mi başladınız... diyesim de geliyor ayrıca.

metallica nin sesi guzel degil

"metallica"cı denen kavramı ülkemize sokan metallicayı sadece bir adamdan ibaret sanabilecek kapasitenin oluşturduğu önerme...
- vayy aga sen metallicacımısın?
- hay senin ....
yıllar önce erzurum'da raksotek ( o zamanlar orda bi tek raksotek vardı şimdi ne var bilmiyorum ) önünde sigara içerken unforgiven ıı yeni çıktığı zamanlardı sanırım bir eleman gelip ( ki yumurta topuk ayakkabısı ve tespihi ile karizmasının uç noktasındayken ) ne yanık sesi var la adamın diyerek bir dumur yaratmıştı bu saçma başlık da aynı şeye bir daha sebep oldu ...

cam armonika

1900 lü yılların başlarında benjamin franklin tarafından bulunan sesiyle insanı büyüleyen farklı bir enstrüman.
1000 ile 4000 hertz altında ses verdiği için ve 4000 hertz altındaki seslerin insan beyninin sesin nereden geldiğini anlayamamasına sebep olduğu için duyma problemlerine yol açtığı ve bazı insanlarda deliliğe, depresyona ve birbirleri arasında iletişimde kavgaya kadar götürdüğü söylenen cihaz.
bir dönem bu sebeple yasaklanmıştır ve delirten enstrüman olarak tarihe geçmiştir.
*

ugur mumcu vs haydar dumen

abes , saçma , saçma olduğu kadar da beyinsiz bir kıyaslama. yapan arkadaşları takdir etmek lazımdır...
günümüz türkiyesinde kimin nasıl , ne ile kıyaslandığının bilinmediğinin , boş beyinli yaratıkların halen varolduğunun en basit örneğidir.
öncelikle ayrı kulvarların adamlarıdır öğrenmek lazımdır.
ikincisi haydar dümen yazar da değildir...
<bkz: bok atmak değil boka batmak >

cehennemde gunahkarlari orgutleyip allah a karsi ayaklanmak

amerikan desteği almak zor olmayacaktır bu eylemde ...

lafmacun yazarlarinin gormekten tiksindigi basliklar

s.kmek, s.kilmek, s.kiş sokuş vs... , kürt, recep tayip erdoğan , akp, o.ospu çocuğu , uzar gider...

cehennemde gunahkarlari orgutleyip allah a karsi ayaklanmak

hatip olan insanların başarıyla yapacağı şey olsa gerek.
neyse zorluk çekilmez cehennemde eğer varsa kesin gidecek iyi iki hatip biliyorum fettoyla tayyip hallederler ...

ateistleri cehennemle tehdit etmek

yanacaksııınnn... sadece ateistlere değil herkese savrulan korku kaynaklı ee şey neyse...

ramis

bir deyim vardır hani bir eylem sırasında karbon kağıdı konup o eylem ile çoğalan bir şey...
arkadaş güzel bir örnektir...
o eylem yetmemiş bir de karbon kağıdı koyup çoğalma sayısını katlamışlar.

ameliyat sonrasi elinde fazla organ kalan doktor

<bkz: gavur fazla koymuş hacı>

1 subat 2010 dogal gaz zammi

yapay gündemlerle milleti uyuturken alttan ayarı veren hükümetin yeni zam haberi...
daha çok gelir siz böyle devam edin denilebilir halka...